View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Fii USK racer
Joined: 19 May 2004 Posts: 82
|
Posted: Tue May 03, 2005 3:12 pm Post subject: FMIC vs 2xSMIC |
|
|
Tā nu esmu nonācis dillemmas priekšā - kāds būtu mana auto turpmākais attīstības ceļš. Problēma ar interkūleri vai pareizāk sakot ar visu auto priekšu.
Problēmas:
1) Stock SMIC ir ļoti labi piemērots stock boost līmeņiem, un tam ir pat sakarīga rezerve, taču pie augstākiem spiedieniem, tas kļūst neefektīvs.
2) Origjinālais bamperis ir mazliet apskādēts un visticamāk prasa nomaiņu, lai viss būtu perfekti.
Daži papildus fakti:
1) Auto ir aktīvais priekšējais spoileris, kurš izbīdās pie 100km/h. Taču ja liek FMIC, tad spoilera pacelšanas mehānismam vairs nav kur palikt - tas ir jāatstāj visu laiku nolaistā stāvoklī.
2) Liekot kaadu no gataviem aftermarket bamperiem, atkal nav vairs vietas un iespējas pielikt to elektrisko spoileri.
Ir 2 risinājumi:
1) Likt FMIC kopā ar stock vai aftermarket priekšējo bamperi
+ daudz labāka saspiestā gaisa dzesēšana
+ saīsinātas gaisa trubas
- sliktāka tosola radiatora dzesēšana
- numura plāksne aizsedz daļu no FMIC un arī radiatoru
- jāatsakās no aktīvā spoilera
- jāpārvieto tosola pārplūdes trauks citur
2) Likt 2 SMIC (katru savā pusē) kopā ar stock vai pilnīgi custom bamperi
+ daudz labāka saspiestā gaisa dzesēšana
+ normāla radiatora dzesēšana
+ numura plāksne aizsedz tikai tosola radiatoru
+ var saglabāt aktīvo spoileri
- garākas un līkumainākas ieplūdes trubas
- jāpārvieto akumulators uz bagāžnieku
- jāpārtaisa un jāpārliek citur logu mazgājamā šķidruma trauks
Jūsu ieteikumi? Varbūt ir vēl kādi risinājumi? _________________ A normaly aspirated engine is an engine with never ending lag. |
|
Back to top |
|
|
Bulinsh Trustee
Joined: 16 Apr 2004 Posts: 9 Location: Rīga
|
Posted: Tue May 03, 2005 3:45 pm Post subject: |
|
|
Nu liec aķi droši grabažniekā un skaties tālāk _________________ R5GTT under construction |
|
Back to top |
|
|
HaL 402.lv administration
Joined: 15 Jan 2004 Posts: 297 Location: Riga
|
Posted: Tue May 03, 2005 4:38 pm Post subject: |
|
|
man gan kaa neprofesionaaliem skiet, ka Front Mount Intercoolerim tomeer ir lielaaks efekts pat kaa diviem saanu.... tikai taa iemesla deelj, ka gaisa pluusma ir efektiivaaka un tas ir lielaaks!
kautgan 200sx-isti praatoja par 2 SAAB IC juugshanu kopaa, lai nebuutu lielais jaaliek..
bet shii situaacija ir taada pati kaa 2 turbiinas - labaak vienu lielu nevis 2 mazaakas...
tieshi taapeec ir ljoti daudz redzeeti un dzirdeeti lieli projekti, kam intercoolers ir priekshaa... ne velti..
a kas ir tas pa spoileri.. pirmo reizi dzirdu _________________ Life is what happens while you're busy making other plans
Outlaw Streetrace Club
402.lv |
|
Back to top |
|
|
Duke 402.lv administration
Joined: 12 Jan 2004 Posts: 352 Location: Riga
|
Posted: Tue May 03, 2005 6:13 pm Post subject: Re: FMIC vs 2xSMIC |
|
|
Fii wrote: |
- sliktāka tosola radiatora dzesēšana
- numura plāksne aizsedz daļu no FMIC un arī radiatoru
- jāatsakās no aktīvā spoilera
- jāpārvieto tosola pārplūdes trauks citur
|
- vai tik ljoti slikta lai iespaidotu braukshanu LV graados? diez vai! TAs vairak noteikti attiecas uz Californijas karsto sauli
- pasties ka Green ir izvietojis savas VN plaksnites. Varianti daudz un dazadi. Nekas netiks piesegts
- tapat nemaz tik biezi 100kmh + nebrauc un ari tad efekts noteikti ka ir minimals visam tam pasakumam.
+ SMICam ir noiets _________________ Eagle Talon TSi AWD - Slightly modified
DSM Club Latvia |
|
Back to top |
|
|
Fii USK racer
Joined: 19 May 2004 Posts: 82
|
Posted: Tue May 03, 2005 11:23 pm Post subject: Re: FMIC vs 2xSMIC |
|
|
Duke wrote: |
- pasties ka Green ir izvietojis savas VN plaksnites. Varianti daudz un dazadi. Nekas netiks piesegts
|
Ir kaads links ar bildi? nu citur priekshaa to nav kur izvietot, var vieniigi likt 45 graadu lenkjii. Tachu ja pareizi atceros CSDD noteikumus tas arii nav legaali.
Variants ar mazo numura plaaksni priekshaa arii nav legaals.
HaL wrote: |
man gan kaa neprofesionaaliem skiet, ka Front Mount Intercoolerim tomeer ir lielaaks efekts pat kaa diviem saanu.... tikai taa iemesla deelj, ka gaisa pluusma ir efektiivaaka un tas ir lielaaks!
|
Atkariibaa no konkreetiem izmeeriem, bet 2 var buut arii lielaaki par vienu. Gaisa pluusma tur pat vien ir, ja vien to pareizi novirza tieshi interkuulerii.
HaL wrote: |
a kas ir tas pa spoileri.. pirmo reizi dzirdu |
Apmeeram taads pats kaa 3000GT, luupa, kas naak zem bampera, pie lielaaka aatruma izbiidaas taalaak uz leju, taadeejadi samazinot gaisa daudzumu, kas pluust pa mashiinas apakshu. _________________ A normaly aspirated engine is an engine with never ending lag. |
|
Back to top |
|
|
Duke 402.lv administration
Joined: 12 Jan 2004 Posts: 352 Location: Riga
|
Posted: Wed May 04, 2005 6:41 am Post subject: Re: FMIC vs 2xSMIC |
|
|
Fii wrote: |
Ir kaads links ar bildi? nu citur priekshaa to nav kur izvietot, var vieniigi likt 45 graadu lenkjii. Tachu ja pareizi atceros CSDD noteikumus tas arii nav legaali.
Variants ar mazo numura plaaksni priekshaa arii nav legaals.
|
Laikam būšu nedaudz auzās iebraucis...Greens vispār priekšā VN neliek
Bet Alfas un EVO arī ir legāli risinājumi Bumperī stiprinājumi ir sānos un viss... kapēc lai tā nevarētu? Kurš būs tas kas pateiks, ka tā nav standartā? _________________ Eagle Talon TSi AWD - Slightly modified
DSM Club Latvia |
|
Back to top |
|
|
Fii USK racer
Joined: 19 May 2004 Posts: 82
|
Posted: Wed May 04, 2005 10:41 am Post subject: Re: FMIC vs 2xSMIC |
|
|
Duke wrote: |
Laikam būšu nedaudz auzās iebraucis...Greens vispār priekšā VN neliek
Bet Alfas un EVO arī ir legāli risinājumi Bumperī stiprinājumi ir sānos un viss... kapēc lai tā nevarētu? Kurš būs tas kas pateiks, ka tā nav standartā? |
Tiem autinjiem jau tur no ruupniicas ir paredzeeta taa numura plaaksne un attieciigi bampera dizains tam ir pieskanjots. Suprai taa plaaksne saanos kaut kaa vienalga stulbi izskatiitos.
Esmu redzeejis mazaaka izmeera numura uzliimes priekshaa, tachu laikam jau tas arii nav legaali? _________________ A normaly aspirated engine is an engine with never ending lag. |
|
Back to top |
|
|
535Turbo Trustee
Joined: 19 Apr 2004 Posts: 5
|
Posted: Wed May 04, 2005 9:26 pm Post subject: |
|
|
Kā ir ar udens/gaisa dzesi? Nezinu kā Suprām tiek praktizēts un vai tiek izmantots, bet E28 bembim ir švaki ar "front mount", jo vietas dzesētājam maz, un gaisa trubas ar grūti izvilkt. Līdz ar to ir doma par "custom" udens/gaisa starpdzesi uzimantojot orģinālo starpdzesētāja "core".
JV _________________ C36 AMG
E28 535 turbo
ex E34 535
JV |
|
Back to top |
|
|
GirtzB Trustee
Joined: 19 Apr 2004 Posts: 15 Location: Rīga
|
Posted: Thu May 05, 2005 7:50 am Post subject: |
|
|
Nus es nez kādēļ atbalstītu 2xSMIC variantu.
1. kārt ja pārplūdes bačoks atsevišķi no radiatora tad tā vietas maiņa nesagādā nekādas problēmas, tikai jāpārgraduē minimums un maximums.
2. Logu mazgāšanas sķidruma bačoka relokācija ar nav problēma.
3. Galvenā ziepe būs pārlikt aķi uz bagažnieku tā lai CSDD to akceptē.
Par Nr uzlīmes veidā intresējies CSDD kā tas ir izvedams cauri jo tā ir sporta auto prakse.
Gaisa-šķidruma kūleris kļust neefektīvs pie lieliem ātrumiem.
Ja negribas čakarēties ar relokāciju tad atstāj regulējamo spoilerei zemākajā stāvoklī, tas vienlaicīgi ir arī stāvoklis kas nodrošina vislielāko auto stabilitāti ātrumos 100kmh+
Duke - nus ir cilvēki kur visai bieži brauc + kmh. _________________ Braukt ir priex. Pelēkais zvirbulis. |
|
Back to top |
|
|
535Turbo Trustee
Joined: 19 Apr 2004 Posts: 5
|
Posted: Thu May 05, 2005 7:59 am Post subject: |
|
|
"Gaisa-šķidruma kūleris kļust neefektīvs pie lieliem ātrumiem." - gribētu dzirdēt pamatojumu. _________________ C36 AMG
E28 535 turbo
ex E34 535
JV |
|
Back to top |
|
|
GirtzB Trustee
Joined: 19 Apr 2004 Posts: 15 Location: Rīga
|
Posted: Thu May 05, 2005 8:15 am Post subject: |
|
|
Nus protams viss atkarīgs no ūdensdzeses ražības bet visā visūmā pie ātruma 100kmh+ gaisa plūsmā jau ir pietiekoši spēcīga lai pārmāktu škidruma efektivitāti, protams ja vien škidrumdzeses kūleris nav zem individuāla sūkņā ar papildus ārējo radiatoru etc(rekur atkal parādas gaisa kūleris), bet tā nav jo nav vērts veidot dubultu dzesēšanas sistēmu(svars, sarežģitība sūknis ar jāpiezen no motora)
gaiss-gaiss kulēris ir neefektīvs pilsētas trafikā un mazos ātrumos jo ar pieplūstošo gaisu nepietiek lai atdzesētu caurplūstošo gaisu, tādēļ jau dragrace startā liek ledu uz kūleriem. _________________ Braukt ir priex. Pelēkais zvirbulis. |
|
Back to top |
|
|
535Turbo Trustee
Joined: 19 Apr 2004 Posts: 5
|
Posted: Thu May 05, 2005 8:59 am Post subject: |
|
|
ūdens/gaisa sistema parvara gadījumu sastāv no starpdzesētāja, elektriskā sūkņa, udens dzesēšanas radiatora. Protams ka sistēma ir sarežģītāka. Bet ir savi plusi, ir iespēja izveidot īsāku gaisa ieplūdes ceļu. Otrkārt, tieši pretēji Tevis minētajam, pilsētas režīmā gaisa/gaisa dzesētājs ir neefektīvs jo tam nav nekādas gaisa plūsmas, bet udens/gaisa dzesetajam ir priekšā novietots radiators kuram gaisa plusmu nodrošina vainu atsevišķš elektro ventiolators vai arī jau esošie dzesēšanas ventilātori dzinēja dzesēšanai.
Par novietošanu runājot. Priekšā novietot papildus udens radiātoru ir vieglāk jo tam vieglāk pievadīt ūdens padevi nekā gaisa/gaisa starpdzesētājam pievadīt gaisa trubas. _________________ C36 AMG
E28 535 turbo
ex E34 535
JV |
|
Back to top |
|
|
Fii USK racer
Joined: 19 May 2004 Posts: 82
|
Posted: Thu May 05, 2005 10:21 am Post subject: |
|
|
535Turbo wrote: |
Kā ir ar udens/gaisa dzesi? Nezinu kā Suprām tiek praktizēts un vai tiek izmantots, bet E28 bembim ir švaki ar "front mount", jo vietas dzesētājam maz, un gaisa trubas ar grūti izvilkt. Līdz ar to ir doma par "custom" udens/gaisa starpdzesi uzimantojot orģinālo starpdzesētāja "core".
JV |
Suprām 99% gadījmā tiek praktizēts milzīgs FMIC priekšā. Dragam ar to pietiek un nav nekādu problēmu. Tie, kas braukā pa trasēm sūdzas, ka ir nopietnas problēmas ar radiatora dzesēšanu. Priekš watercooled sistēmas manuprāt ir ļoti pašvaki ar vietu tur. To ūdens dzesēšanas radiatoru auto priekšā vēl varētu izvietot, taču pašam water-to-air radiatoram vietas tikpat kā nav.
GirtzB wrote: |
3. Galvenā ziepe būs pārlikt aķi uz bagažnieku tā lai CSDD to akceptē.
|
Vai viņi piekasītos, ja liktu sealed akumulatoru (piemēram Optima) bez kastes bagāžniekā?
Otrs variants ir likt daudz mazāku akumulatoru tur pat motortelpā. Vai nu oriģinālajā vietā (jāskatās kā tur īsti ir ar vietu, kad taisa trubas), vai arī izmest charcoal canister ārā un tā vietā ielikt akumulatoru (pluss, ka akumulators būs pie firewall nevis pašā priekšā).
GirtzB wrote: |
Ja negribas čakarēties ar relokāciju tad atstāj regulējamo spoilerei zemākajā stāvoklī, tas vienlaicīgi ir arī stāvoklis kas nodrošina vislielāko auto stabilitāti ātrumos 100kmh+
|
Nu uz mūsu ceļiem ar gulošajiem policistiem tas nebūtu prāta darbs.
Te ir bilde, kaa izskataas 2 lieli SMIC ar custom bamperi. Mans plāns gan ir lietot 2 stock SMIC.
_________________ A normaly aspirated engine is an engine with never ending lag. |
|
Back to top |
|
|
GirtzB Trustee
Joined: 19 Apr 2004 Posts: 15 Location: Rīga
|
Posted: Thu May 05, 2005 10:58 am Post subject: |
|
|
Nus par akumulatoru - visvieglāk būs pazvanīt uz CSDD attiecīgo nodaļu un noskaidrot. imho tur galvenais lai akumulators ir nostirpināts.
Vai tad tas spoileris tik zemu sanāk zemākajā stāvoklī?
Viennozīgi labāk ir likt akumulatoru pie firewall vai bagažniekā nevis pirms priekšējās ass.
Bet jebkura aķa novietojuma maiņa jāsaskaņo, tātad labāk pa taisno uz aizmuguri. _________________ Braukt ir priex. Pelēkais zvirbulis. |
|
Back to top |
|
|
volviz USK org team
Joined: 30 Apr 2004 Posts: 929 Location: Rīga
|
Posted: Fri May 06, 2005 9:12 am Post subject: |
|
|
Par akji jaauzin... priexeejo numuru uz skati var piezkruuveet turkur vajag...
Pazinjaz EVO priexaa ir uzlikc mazaiz numurz.. menti pagaidaam neproteztee...
Ez liktu vienu lielu IC un nahrenizeetu to priexeejo elektrizko spoileri _________________ Rocket launcher |
|
Back to top |
|
|
volviz USK org team
Joined: 30 Apr 2004 Posts: 929 Location: Rīga
|
Posted: Fri May 06, 2005 12:20 pm Post subject: |
|
|
Buferz
_________________ Rocket launcher |
|
Back to top |
|
|
|