View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
badmans USK racer
Joined: 25 Jun 2004 Posts: 173
|
Posted: Thu Aug 11, 2005 9:11 pm Post subject: Jauda |
|
|
Cik varētu būt jaudas zudums KW RWD autiņam ?? Ja piemēram BMW M3 ir 280 Hp un (pieņemu aptuveni) 350 Nm grieze, cik būs Whp un Nm????
Vai tie būs procenti no jaudas vai kautkāds aptuvens Hp un Nm skaits?? _________________ Freude am Fahren !!! |
|
Back to top |
|
|
Duke 402.lv administration
Joined: 12 Jan 2004 Posts: 352 Location: Riga
|
Posted: Thu Aug 11, 2005 10:29 pm Post subject: Re: Jauda |
|
|
badmans wrote: |
Cik varētu būt jaudas zudums KW RWD autiņam ?? Ja piemēram BMW M3 ir 280 Hp un (pieņemu aptuveni) 350 Nm grieze, cik būs Whp un Nm????
Vai tie būs procenti no jaudas vai kautkāds aptuvens Hp un Nm skaits?? |
konkreetam auto (nevis modelim, bet tieshaam individuaalam auto), tas buus vairaak kaada konstante nevis precentuaali. Preciizi noteikt ir praktiski neiespejami.
Un galu ta galaa tas ir bezjedziigi, jo nav svariigi cik Tev ir zs...svariigi ir cik aatri Tu speej paatrinaaties no 0-100kmh, respektiivi tas, cik ljoti maaki izmantot sev pieejamos zirgus. _________________ Eagle Talon TSi AWD - Slightly modified
DSM Club Latvia |
|
Back to top |
|
|
Vetal Trustee
Joined: 25 May 2004 Posts: 282
|
Posted: Thu Aug 11, 2005 11:23 pm Post subject: |
|
|
Sajtaa kuru es loti respekteju, dota tada formula RWD:
WHP = HP*0.88-10
Tatad 280 zirgiem sanaktu 236whp |
|
Back to top |
|
|
badmans USK racer
Joined: 25 Jun 2004 Posts: 173
|
Posted: Fri Aug 12, 2005 9:28 pm Post subject: |
|
|
Vetal wrote: |
Sajtaa kuru es loti respekteju, dota tada formula RWD:
WHP = HP*0.88-10
Tatad 280 zirgiem sanaktu 236whp |
Kas tas būtu par saitu??? _________________ Freude am Fahren !!! |
|
Back to top |
|
|
badmans USK racer
Joined: 25 Jun 2004 Posts: 173
|
Posted: Fri Aug 12, 2005 9:35 pm Post subject: |
|
|
Domāju, ka RWD tam vajadzētu būt kādam aptuvenam Hp daudzumam kas tiek noņemts no jaudas! Tas varētu būt atkarīgs no masas, piekares un transmisijas tipa! _________________ Freude am Fahren !!! |
|
Back to top |
|
|
Vetal Trustee
Joined: 25 May 2004 Posts: 282
|
Posted: Sat Aug 13, 2005 2:26 am Post subject: |
|
|
badmans wrote: |
Domāju, ka RWD tam vajadzētu būt kādam aptuvenam Hp daudzumam kas tiek noņemts no jaudas! Tas varētu būt atkarīgs no masas, piekares un transmisijas tipa! |
Shito paskaidro ludzu! Ko tu ar to gribeji teikt???
www.pumaracing.co.uk ja nemaldos |
|
Back to top |
|
|
Fii USK racer
Joined: 19 May 2004 Posts: 82
|
Posted: Sat Aug 13, 2005 10:48 am Post subject: |
|
|
Vinjsh gribeeja teikt, ka jaudas zudumi transmisijaa nav proporcionaali motora jaudai, bet gan konstantes lielums.
Es gan tam negribeeshu piekrist. Transmisija nav nekaads dators, kas sareekjinaas, ka jaanonjem ir tieshi 75zs, ne vairaak ne mazaak.
Transmisijas zudumi rodas galvenokaart deelj berzes. Jo aatraak kaadu detalju gribeesi paaatrinaat, jo vairaak energjijas buus nepiecieshams berzes paarvareeshanai.
Vetala formula liekas sameeraa pienjemama. _________________ A normaly aspirated engine is an engine with never ending lag. |
|
Back to top |
|
|
Vetal Trustee
Joined: 25 May 2004 Posts: 282
|
Posted: Sat Aug 13, 2005 3:29 pm Post subject: |
|
|
Fii wrote: |
Vinjsh gribeeja teikt, ka jaudas zudumi transmisijaa nav proporcionaali motora jaudai, bet gan konstantes lielums. |
Nu ja, ka piemeru nemsim VAZ 2101 ar ~55Zs motoru un M3 ar 320Zs, abiem zudumi bus ap 70Zs Un kaa piekare varetu ietekmet zudumus es vispar neiebraucu |
|
Back to top |
|
|
badmans USK racer
Joined: 25 Jun 2004 Posts: 173
|
Posted: Sun Aug 14, 2005 6:50 pm Post subject: |
|
|
Nejau piekare ! Transmisija- kārba, reduktors u.c. ar to saistītie mezgli, kas ir jāgriež!! _________________ Freude am Fahren !!! |
|
Back to top |
|
|
rfx 402.lv administration
Joined: 30 Dec 2003 Posts: 46 Location: Rīga | Aloja
|
Posted: Sun Aug 14, 2005 10:07 pm Post subject: |
|
|
Mans viedoklis... katram auto tas ir individuāli, jo atkarīgs kaut vai no tiem pašiem diskiem, to izmēra, svara utt! Nerunājot nemaz par kārbām, reduktoriem un citiem mezgliem. Precīzu jaudu uz spararata noteikt ir ļoti sarežģīti, lai nebūtu jāsaka "praktiski neiespeejami".
Kaut gan.... esmu redzējis, ka, mērot jaudu, tiek ņemti nost diski un stends tiek uzstādīts uz attiecīgās ass (piem, aizmugurējās). Pieņemu, ka katrai kārbai, katram mezglam tomēr ir zināmi +/- precīzi šie zudumi utt. un jaudas var samērīt pietiekoši precīzi.
Un vēl.... ir diezgan vienaldzīgi vai "Tev" ir 700zs vai 702zs Galvenais cipars - tas, ko samēra stendos - ir WHP.. vienīgais un patiesais. Pie kājas cik ir uz spararata! Noteicošais tomēr ir šis WHP
Kaut kā tā... _________________ I am the God of the hells fire | 402.lv |
|
Back to top |
|
|
badmans USK racer
Joined: 25 Jun 2004 Posts: 173
|
Posted: Sun Aug 14, 2005 10:24 pm Post subject: |
|
|
Nu jā! Protams svarīgākais ir WHp! Bet uz stendiem tiek ņemtas vērā mistiskas korekcijas! Ir atšķirība starp "BOSCH Rolis" un stendu "Arčerā"! _________________ Freude am Fahren !!! |
|
Back to top |
|
|
rfx 402.lv administration
Joined: 30 Dec 2003 Posts: 46 Location: Rīga | Aloja
|
Posted: Sun Aug 14, 2005 10:45 pm Post subject: |
|
|
badmans wrote: |
Nu jā! Protams svarīgākais ir WHp! Bet uz stendiem tiek ņemtas vērā mistiskas korekcijas! Ir atšķirība starp "BOSCH Rolis" un stendu "Arčerā"! |
Šitais īstenībā jau 1x atrunāts! Apskaties šito bildi un šito komentāru! Vajadzētu tapt skaidrākam _________________ I am the God of the hells fire | 402.lv |
|
Back to top |
|
|
Vetal Trustee
Joined: 25 May 2004 Posts: 282
|
Posted: Mon Aug 15, 2005 12:18 am Post subject: |
|
|
Vechi... Protams svarigi ir WHP... Iemesls kapec vajadzigi shitie parrekini ir tapec ka standarta mashinam rupnicas datos mums ir jauda uz spararata, un tapec ja mes gribam kautko salidzinat, rodas nepiecieshamiba parrekinat jaudas |
|
Back to top |
|
|
badmans USK racer
Joined: 25 Jun 2004 Posts: 173
|
Posted: Mon Aug 15, 2005 8:31 am Post subject: |
|
|
Piekrist! _________________ Freude am Fahren !!! |
|
Back to top |
|
|
badmans USK racer
Joined: 25 Jun 2004 Posts: 173
|
Posted: Mon Aug 15, 2005 9:36 am Post subject: |
|
|
Kur tu agrāk biji?? _________________ Freude am Fahren !!! |
|
Back to top |
|
|
Duke 402.lv administration
Joined: 12 Jan 2004 Posts: 352 Location: Riga
|
Posted: Mon Aug 15, 2005 1:55 pm Post subject: |
|
|
Vetal wrote: |
Vechi... Protams svarigi ir WHP... Iemesls kapec vajadzigi shitie parrekini ir tapec ka standarta mashinam rupnicas datos mums ir jauda uz spararata, un tapec ja mes gribam kautko salidzinat, rodas nepiecieshamiba parrekinat jaudas |
WHP ir gandrīz tik pat kaķim pie astes, kā aprēķināts hp pie spararata.
Pohuj kāds Tev ir WHP (un runa ir par max whp), ja nespēj to dabūt līdz asfaltam. Neatkarīgi no tā cik jaudas jums tīri teorētiski ir, gala rezultātu noteikts tas kā Jūs mākat izmantot sava auto dotības.
Ko dod 230zs pohuj pie spararata, vai ritenjiem, ja jebkurā citā rpm punktā jauda ir zem 180???
Un nerunājot pat par to - svarīgāk vēl ir tas kādu jaudu Tu spēj reāli izmantot, kāda ir Tava līkne un cik precīzi māki tajā iekļauties. Viss ir atkarīgs no katra paša rocības, mākas un sava auto izprašanas, nevis jaudas.
Ja 110zs A3 spēj gandrīz ielikt 200zs Type-R (puskorpus pietrūka), tad kāda jēga no jaudām?
Ceru, ka to atcerēsieties katru reizi, kad startā nospolēsiet tā vietā, lai meklētu to punktu kur ir ideāla saķere un max jauda....
aptuveni tā... _________________ Eagle Talon TSi AWD - Slightly modified
DSM Club Latvia |
|
Back to top |
|
|
rfx 402.lv administration
Joined: 30 Dec 2003 Posts: 46 Location: Rīga | Aloja
|
Posted: Mon Aug 15, 2005 4:00 pm Post subject: |
|
|
te jau vairāk ir runa par auto jaudu, NE cilvēka faktoru! _________________ I am the God of the hells fire | 402.lv |
|
Back to top |
|
|
HaL 402.lv administration
Joined: 15 Jan 2004 Posts: 297 Location: Riga
|
Posted: Mon Aug 15, 2005 4:34 pm Post subject: |
|
|
rfx wrote: |
te jau vairāk ir runa par auto jaudu, NE cilvēka faktoru! |
tev vareetu iedod 200sx ar 500hp un taapat no manis dabuusi pa muguru _________________ Life is what happens while you're busy making other plans
Outlaw Streetrace Club
402.lv |
|
Back to top |
|
|
Vetal Trustee
Joined: 25 May 2004 Posts: 282
|
Posted: Mon Aug 15, 2005 5:07 pm Post subject: |
|
|
Duke wrote: |
WHP ir gandrīz tik pat kaķim pie astes, kā aprēķināts hp pie spararata.
Pohuj kāds Tev ir WHP (un runa ir par max whp) |
Nu ar tadu logiku tad vispar viss ir pohuj un es nezinu vaj man vajag 300Zs lai varetu konkuret ar M3 vai 4300 Zs, taa sanak? Un kaa var kautko planot? "Metodom nau4nogo tyka"? Tipa, uzstadiju 2 turbinas un 300Zs NOS, un tad brinishos, kapec karba izlidoja caur salonu? Jo ieprieksh tak nevaru parekinat ka man bus 800Zs un karba neiztures?
Tad jau vajadzes macities nevis aprekinat bet gan zilet |
|
Back to top |
|
|
Duke 402.lv administration
Joined: 12 Jan 2004 Posts: 352 Location: Riga
|
Posted: Tue Aug 16, 2005 9:53 am Post subject: |
|
|
Vetal wrote: |
Duke wrote: |
WHP ir gandrīz tik pat kaķim pie astes, kā aprēķināts hp pie spararata.
Pohuj kāds Tev ir WHP (un runa ir par max whp) |
Nu ar tadu logiku tad vispar viss ir pohuj un es nezinu vaj man vajag 300Zs lai varetu konkuret ar M3 vai 4300 Zs, taa sanak? Un kaa var kautko planot? "Metodom nau4nogo tyka"? Tipa, uzstadiju 2 turbinas un 300Zs NOS, un tad brinishos, kapec karba izlidoja caur salonu? Jo ieprieksh tak nevaru parekinat ka man bus 800Zs un karba neiztures?
Tad jau vajadzes macities nevis aprekinat bet gan zilet |
Tu nekad nekonkureesi ar M3, bet gan ar konkreetu vadiitaaju ieksh M3. Un arii vinsh visticamaak neizmantos 100% no auto jaudas...un kamer speesi saveejo izmantot labaak nekaa vinjsh no sava, tikmeer uzvareesi.
Tas ka Tev ir xxx hp negarantee uzvaru paar M3, tadelj rekjinat nav jegas zirgspeekos....reekjinaat vajag paatrinaajumos no 0-100kmh, 0-200kmh, 60m laiks, 200metru laiks utt utp... _________________ Eagle Talon TSi AWD - Slightly modified
DSM Club Latvia |
|
Back to top |
|
|
|