View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
ActionMan USK racer
Joined: 19 Jun 2005 Posts: 5
|
Posted: Tue Jul 12, 2005 11:28 am Post subject: Izplūdes komponentu šķērsgriezumi. |
|
|
Kāds nav interneta plašumos vai citos avotos redzējis 76mm izpūtēja bunduļa un 76mm rezonatora šķērsgriezumus/rasējumus?
Dotajā gadījumā ir pieejams meistars, kas var no nerūsējošā tērauda uzmetināt identisku replica ar mm precizitāti, taču vēlas rasējumus (nē, nav Kaļķis, ja kas). In general lētāk nekā tos pašus izstrādājumus pērkot gatavus protams.
Edit: posts nav citās sadaļās, jo šāda veida info pārsvarā ir tikai tiem, kas kautko saprot no izplūdes sitēmas uzbūves kā tādas un var dalīties ieteikumos kā papildināt/uzlabot defaultās konstrukcijas, ņemot vērā, ka uzmetināt var jebko un jebkā, iespējams kādam ir sen briedusi ideja par eksperimentu downpipe jomā. Iespējams izstrādes procesā var iekļaut arī kādu vārstu, kas nepieciešamības gadījumā apiet abus bunduļus izlaižot gaisu taisni sāniski (po troksnis). |
|
Back to top |
|
|
Duke 402.lv administration
Joined: 12 Jan 2004 Posts: 352 Location: Riga
|
|
Back to top |
|
|
Jagr Trustee
Joined: 29 May 2004 Posts: 1
|
Posted: Wed Jul 13, 2005 3:25 am Post subject: |
|
|
To vaarstu sauc par cut out. Pirms meenesha saskaaros ar probleemu, ka Latvijaa praktiski netiek piedaavaati 76mm gala bundulji. Shis buutu labs risinaajums. |
|
Back to top |
|
|
rfx 402.lv administration
Joined: 30 Dec 2003 Posts: 46 Location: Rīga | Aloja
|
Posted: Wed Jul 13, 2005 10:47 pm Post subject: |
|
|
* shaadi raseejumi domaaju, ka vareetu buut ruupniecisks nosleepums, taapee pa netu taa vienkaarshi tie nemeetaajas. Protams ir okshkjeri utt., kas, ja labi grib, var dajebko dabuut un atrast, bet IMHO tas nebuus tik vienkaarshi. Principaa kaa var dariit - nopirkt 1 normaalu mufleri, to izaardiit, izpeetiit un bliezt augshaa kopijas
* downpipe experimenti (ja to taa var nosaukt), protams, ka ir bijushi un ne mazums vien - tie, kas pashi no trubaam metinaajushi tos izpuuteejus pilnaa garumaa. A kaada efektivitaate, ieguvums utt no taa visa?! Her vin' zin'
* 76mm mufleri LV relatiivi retums, jo nav pieprasiijums. Suuti no otrpusdiikja! LV visi brauc ar stok izpuuteejiem un "aftermarket" rezonatorem! That's it! Un visi ir atmosfeeras. Nafig taadiem 76mm mufleri??! Nav pieprasiijuma - nav piedaavaajuma.
* un visbeidzot... es diez vai pirktu LV taisiitu mufleri. Labaak jau pasuutu kaadu normaalu brendu, kas ir testeets un nopietni izstraadaats. Bet vislabaak tomeer nopirktu visu catbacku vai veel labaak - pilnu izpluudi. Tas, protams, maksaa, bet vismaz zini par ko maksaa. Tas mans viedoklis _________________ I am the God of the hells fire | 402.lv |
|
Back to top |
|
|
Fii USK racer
Joined: 19 May 2004 Posts: 82
|
Posted: Wed Jul 13, 2005 11:00 pm Post subject: |
|
|
Es izbaudiiju Latvijaa razhotu izpuuteeju 2 gadu garumaa un nonaacu pie secinaajuma, ka labaak ir pirkt jau gatavu un notesteetu uz konkreetaa auto.
Protams, ja interesee tikai jauda, tad var taisiit arii uz vietas. _________________ A normaly aspirated engine is an engine with never ending lag. |
|
Back to top |
|
|
Duke 402.lv administration
Joined: 12 Jan 2004 Posts: 352 Location: Riga
|
Posted: Wed Jul 13, 2005 11:57 pm Post subject: |
|
|
rfx wrote: |
* downpipe experimenti (ja to taa var nosaukt), protams, ka ir bijushi un ne mazums vien - tie, kas pashi no trubaam metinaajushi tos izpuuteejus pilnaa garumaa. A kaada efektivitaate, ieguvums utt no taa visa?! Her vin' zin'
|
par downpipe runājot. Pat ja ir konkrēts downpipe no kura kopēt, kurš darbojas ideāli, lētāk sanāk nopirkt netā un atsūtīt no ASV uz LV nekā uz vietas uztaisīt...hvz kapēc...bet tā nu tas ir.
a par cat-back var nemaz nerunāt, jo teiksim tirgus līderis Apex'i savā catbackā ir iestrādājis vairākus rezonatorus kas padara skaņu patīkamu un vnlaicīgi jaudu ļooooti jūtamu...tā kā...tur viss ir nostrādāts tā, lai būtu praktiski neiespējami aizstāt pat ar re-engineering paņēmieniem _________________ Eagle Talon TSi AWD - Slightly modified
DSM Club Latvia |
|
Back to top |
|
|
HaL 402.lv administration
Joined: 15 Jan 2004 Posts: 297 Location: Riga
|
Posted: Fri Jul 15, 2005 2:54 pm Post subject: |
|
|
Duke'm taisnība!
Es arī uzticos inženieru darbam, kas ir testējis teiksim Apex'i catback, lai būtu max jauda pieaugums un nebūtu diskomforts!
Pats braucu ar Apex'i 3" catback un Apexi 3" downpipe un varu teikt tikai vienu - braucot ikdienā mierīgi, auto ir kluss, gāžot - attiecīgi skaļāks, bet tāpat nepārsniedz nepatikas līmeni (kas gan katram ir cits protams)!
Skaņa ir patīkama, netraucējoša un negāšanas brīžos pat ļoti klusa!
Un Jaudas pieaugums arī adekvāts - uz ieplūdi un izplūdi esmu ieguvis savus 15-20%.. Būvējot pats, var pat sabraukt zudumos! _________________ Life is what happens while you're busy making other plans
Outlaw Streetrace Club
402.lv
Last edited by HaL on Sat Jul 16, 2005 1:42 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
Fii USK racer
Joined: 19 May 2004 Posts: 82
|
Posted: Fri Jul 15, 2005 10:39 pm Post subject: |
|
|
Turbiinniekam zudumos nesabrauksi, ja panjemsi pietiekoshi resnu trubu, tachu skanjas diskomfortu gan var ieguut. _________________ A normaly aspirated engine is an engine with never ending lag. |
|
Back to top |
|
|
ActionMan USK racer
Joined: 19 Jun 2005 Posts: 5
|
Posted: Sun Jul 17, 2005 11:41 am Post subject: |
|
|
Par cik turbīnnieks man nav "daily driver", nelielu skaņas diskomfortu varu atļauties. Par to pasūtīšanu - taisos mainīt visā garumā, ja gala rezultāts būs pārāk skaļš, var iestrādāt silencer butterfly, kurš aizvācas pie WOT. Izpūtēji nav tik komplicētas iekārtas, lai attaisnotu brenda pārmaksu. Parksē gan to pierādīt var tikai uztaisot uz uzliekot. |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
|