SākumsMeklēt - īslaicīgi nepieejamsLapas karte - īslaicīgi nepieejams  

Register
Ielās
AutoTūnings
AutoTūninga projekti
» Latvija
» Import
Standarta auto
» Apraksti
» Testi
Vortāls
» Par
» Kontakti

402.lv sabiedrotie

Nissan 200sx Klubs [www]

DSM Club Latvia [www]

CelicaClub Latvia [www]


Jaunākais galerijā

Pašlaik 402.lv skata
Pavisam: 9
Reģistrēti: 0
Viesi: 9
Online:
Nav
MAX vienlaicīgu lietotāju: 211

AutoTūnings : ICE  

V12_KILR Ford Probe

dragrace.lv
2005.04.30 00:10
komentāri: 9  

Turpinot Latvijas auto audio projektus, pieminēšanas vērts Dimas (V12_KILR) spēkrats, kuru ir skārušas nopietnas pārbūves, apvienojoties īpašnieka izdomai, pūlēm un profesionāļu zināšanām. Gala rezultāts uz doto brīdi ir konkurētspējgs Baltijā, bet tuvākās nākotnes mērķi jau tiecas Eiropā.

Īpašnieks: Dima (V12_KILR)
Darbs un hobijs: auto mūzika
Auto: Ford Probe
Dzinējs: 170zs 2,5l V6

Sākam ar VW

Viss aizsākās pirms četriem gadiem ar VW Passatu. Patika klausīties skaļu un kvalitatīvu mūziku, tādēļ tika pieņemts lēmums, ka vajag veikt nopietnus uzlabojumus. Iepazīšanās ar Iļju palīdzēja šajā jautājumā, jo, būdams speciālists, sniedza vajadzīgos padomus par piedāvāto klāstu un iegādes vietām. Ieteikums bija iegādāties Alpine produkciju (ne jau velti), taču tā kā līdzekļu pietika tikai trijiem pastiprinātājiem, galvai un subvūferim, instalāciju vajadzēja veikt paša spēkiem. Viss izdevās interesanti un neparasti un ar to var teikt, ka arī sākās jau aizraušanās.

VW Passat
Pirmais auto - VW Passat

Rīgā uz to laiku bija divi "kruti" Passati no mūzikas instalāciju viedokļa - Dimas un Mihasika, taču kā izrādījās ar labu instalāciju nepietiek, lai uzvarētu sacensībās. Passat izrādījās diezgan kaprīzs attiecībā uz mūzikas noregulēšanu, un tā kaprīzes tika ciestas 2 gadus, cenšoties mainīt akustikas komponentes, vadus, bet tā arī neizdevās ar visu tikt galā. No instalācijas viedokļa izdevās iegūt pirmās vietas, bet tiklīdz runa bija par kvalitāti, tā nācās zaudēt. Vienīgi no mūzikas spiediena viedokļa tika iegūts daudzmaz pieņemams rezultāts – no Alpine subvūferiem tika izspiesti 139db (tiem, kas nezin - 130db ir sāpju robeža).

Un tā 2004. gadā Passat tika nomainīts pret Ford Probe.

Īpašnieka mērķis tika uzstādīts augstu – pēc iespējas vairāk uzvaru. Tādēļ auto jau no paša sākuma tika gatavots audio sacensībām. Lai labāk saprastu, kā var uzvarēt, nācās pat iziet audio sacensību tiesnešu kursus, kur tika iegūts sertifikāts “Eiropas Mobilo Mediju Asociācijas tiesnesis”.

X3M glābj situāciju

Kad tika sakrāta nepieciešamā naudas summa, devos meklēt audio instalāciju studijas, kas varētu veikt vajadzīgos darbus, taču neviena kompānija nebija gatava veikt tik kardinālas izmaiņas durvīs. Ja arī uzņēmās, tad tika nosaukta astronomiska cena par darbu. Atradās tikai vieni puiši (Krievijas čempioni auto audio un SPL) no X3M Sound studijas, kas apņēmās veikt nepieciešamos darbus un papildus sniedza ļoti nepieciešamās konsultācijas.

Podium
Speciāli veidotais podiums

Tā kā īpašnieks ir jau bija kļuvis par Alpine fanu, tad izvēle krita uz 2-joslu akustiku SPX – 177A (pagājušā gada čempiona aprīkojums). Akustika bija izvēlēta un process varēja sākties ar lēmumu pilnībā pārtaisīt durvis.

Sacensībās nepietiek ar pareizu podiumu izveidi un novietojumu, visam arī ir jābūt noformētam vienotā stilā gan bagāžniekā, gan durvīs, gan salonā. Katrā no durvīm tika izveidota kaste ar 10 litru tilpumu labākam basam. Bet, lai kardināli uzlabotu divu komponenšu akustikas skanējumu, pievienota tika trešā komponente vidējai skaņas joslai - Hertz 70. Rezultātā durvis izskatās ļoti gaumīgi, pat līdz šim brīdim saimnieks ir apmierināts par panākto rezultātu, par ko paldies jāsaka vienīgi puišiem no X3M.

Bagāžnieku gan pārtaisīja pats Dima, un rezultāts, protams, nav tāds kā profesionāļu pārveidotās durvis, taču pilnībā apmierinošs.

Un rezultātā mūzikas pārbūves izskatās šādi:

Alpine CDA – 7893 galva , Pioneer DEX – P9R (sacensībām), trīd Alpine pastiprinātāji MRV – T1507, MRV – T707, MRV – T407, un Pioneer 402 (sacensībām), Alpine SPX- 177A akustika kopā ar Hertz HL- 70, 2 subvūferi SWR – 1240, DLS vadi.

Papildus akumulators Optima

Rezultāti daudzsološi

Kā rezultātā gada laikā tika iegūti 6 kausi, tai skaitā 3. vieta Lietuvā, kur vietējie tiesneši palīdzēja savējiem.

Šobrīd auto atkal ir izstrādes procesā, lai jau nākamvasar varētu piedalīties Eiropas čempionātā Grieķijā. Ir jāpierāda, ka Latvijas tūneri arī ir spējīgi uz labiem rezultātiem.

Pieminēšanas vērts ir, ka šis auto piedalās arī USK-ā un 2004. gada izskaņā atradās 17. vietā 30 auto konkurencē.

Sagatavots pēc dragrace.lv materiāliem, bildes no dragrace.lv arhīviem:


  Top.LV