SākumsMeklēt - īslaicīgi nepieejamsLapas karte - īslaicīgi nepieejams  

Register
Ielās
AutoTūnings
AutoTūninga projekti
» Latvija
» Import
Standarta auto
» Apraksti
» Testi
Vortāls
» Par
» Kontakti

402.lv sabiedrotie

Nissan 200sx Klubs [www]

DSM Club Latvia [www]

CelicaClub Latvia [www]


Jaunākais galerijā

Pašlaik 402.lv skata
Pavisam: 10
Reģistrēti: 0
Viesi: 10
Online:
Nav
MAX vienlaicīgu lietotāju: 211

ImportTuning  

VW Golf II ar 2.9 VR6 dzinēju

HaL
2004.09.20 16:18
komentāri: 41  

Arvien biežāk interneta tīmekļos ir sastopami auto pērles - spēkrati, kuri ne tikai liek atskatīties, bet pilnīgi fascinē. Un tādu nemaz nav tik daudz, vecu auto ķīlēt nemaz tik daudzi vairs neizvēlas. Bet Paul Horrock's (dēvēts par ‘PHAT VR6') tas nemaz nesabaidīja, ieguldītais darbs otrās paaudzes VW Golf patiešām ir nenovērtējams.

Dzinējs: 2861cc 12V VR6 ar noslīpētu, ar roku pulētu ieplūdes sistēmu. Speedtech 65mm nerūsējošā tērauda izplūdes sistēma ar pulētu, augšupvērstu ovālu izpūtēja gala uzliku. Radiators ar diviem ventilatoriem no trešās paaudzes Golf dīzeļa ar paštaisītu metāla kronšteinu. Vibratechnics motora spilveni. Pipercorss kartera ventilācijas filtrs.

Transmisija: 02a 5.ātrumu no trešās paaudzes 2.8 VR6 Golf. Hidrauliskais sajūgs no pēdējās paaudzes VW Passat.

Piekare: priekšējo bremžu sistēma no otrās paaudzes 1.8 16V Golf GTi, 280mm X 22mm plāni Zimmerman ventilējamie bremžu diski. Aizmugurējās bremzes no trešās paaudzes Golf Gti 16V ar Black Diamond rievainajiem diskiem, Pagid bremžu uzlikas. Avo-Evolution augstumā un cietībā regulējamā piekare, Awesome aizmugurējais glāžu savilcējs, Eibach priekšējais glāžu savilcējs. Eibach vērpstieņi – priekšējais 22mm, aizmugurējais 28mm, Powerflex & Bonrath poliuretāna bukses. Otrās paaudzes Golf stūres pastiprinātāja mehānisms ar VR6 sūkni un rezervuāru.

Riepas un diski: speciāli pasūtīti Azev K 9x16 ET15 vieglmetāla diski, Yokohama A520 215/40/VR16 riepas.

Virsbūve: Honda imola pērles oranža krāsa, paplašinātas riteņu arkas. Motora pārsegā un priekšējos spārnos izveidotas gaisa ieplūdes ribas. Noņemts aizmugurējā loga tīrītāja un apskalotāja mehānisms, priekšējais pārveidots uz vienu slotiņu no Storm . Pārtaisīts aizmugurējā vāka atvēršanas mehānisms – pārlikts uz salonu. Noņemti sānu moldingi. Noņemta vilkšanas tauva aizmugurē. Lūka no Audi 80 ar elektromotoriņiem no Corrado. Golf G60 riteņu arku uzlikas, sliekšņi, priekšējā reste un lampas. SWG Motorsport priekšējā restes uzlika, aizmugurējais spoileris ar bremžu lampu. Benzīna uzpildes vāks pārtaisīts uz F1 stila no R&A Design . Seat Cordoba turbo dīzeļa priekšējā bampera uzlika, otrās paaudzes Golf priekšējā bampera uzlika pārveidota un uzstādīta aizmugurējam bamperim. Vitaloni sānu spoguļi ar paštaisītām stiprināšanas pamatnēm. Fifft baltie priekšējie pagriezieni. MHW aizmugurējās baltās lampas.

Salons: Recaro apsildāmie priekšējie ādas sēdekļi no Audi TT Roadster. Corrado G60 aizmugurējie sēdekļi, apvilkti ar ādu. Ar ādu apvilkti durvju apšuvumi. Corrado vadības panelis, slēdži un modificēta centra console, instrumenti. Corrado augstuma regulējošais stūres mehānisms. Piepīpētāja vietā izveidota startera poga. Momo-Champion 350mm stūres rats. Speedtech ātruma pārslēga uzgalis un Wolfsburg-Edition ādas apvalks. Paštaisīti stiklašķiedras podiumi.

Audio sistēma: Galva – Alpine CDA-7944, Alpine MRV300S 4x50w un MVR1005 2x300w pastiprinātāji. Skaļruņi – Infinity CS1 komponentes ar 6 x 9 collu skaļruņiem un 4 collu vidējās tumbas, Emit pīkstuļi. Divi Alpine DWR304D 12 collu subvūferi.

Tehniskie parametri: Lasot visu sarakstu, protams, rodas jautājums, cik tad ātrs ir šis aparāts? Loģiski, ka tas viss ir nomērīts: 0-100 km/h 6.89 sekundēs, ceturtdaļjūdze 14.74 sekundēs pie 151.3 km/h un 178BHP uz riteņiem ir pietiekami labs rezultāts ieguldītajam darbam, kaut arī pie vizuālā pat nav kur piesieties.

Darba procesā:


  Top.LV