SākumsMeklēt - īslaicīgi nepieejamsLapas karte - īslaicīgi nepieejams  

Register
Ielās
AutoTūnings
AutoTūninga projekti
» Latvija
» Import
Standarta auto
» Apraksti
» Testi
Vortāls
» Par
» Kontakti

402.lv sabiedrotie

Nissan 200sx Klubs [www]

DSM Club Latvia [www]

CelicaClub Latvia [www]


Jaunākais galerijā

Pašlaik 402.lv skata
Pavisam: 9
Reģistrēti: 0
Viesi: 9
Online:
Nav
MAX vienlaicīgu lietotāju: 211

AutoTūnings : ICE  

Pirmā audio sistēma – Eagle Talon

Duke
2005.02.17 13:48
komentāri: 27  

Uzreiz jāatzīstās, ka diezgan maz saprotu no auto audio. Tomēr laicīgi sapratu, ka manam auto nepietiek ar standarta rūpnīcas audio sistēmu. Tādēļ griezos pēc profesionālas palīdzības auto profesionālā audio kantorī. Pēc nelielām, bet tomēr laikietilpīgām konsultācijām nonācām pie kopsaucēja un audio sistēma Talonam varēja sākt tapt.

Prasības

Īsti savas vēlmes nebiju nodefinējis. Manuprāt pietika ar pāris vērā ņemamiem faktoriem - negribēju neko ārprātīgu, bet pietiekoši vienkāršu un lai labi un kvalitatīvi viss kopā skanētu. Uzreiz šķiet, kas tās par prasībām, bet ar to pietika, lai uzprojektētu nākošo sistēmu. Apzinoties savas iespējas un mūziku, kādu klausos, tika nolemts, ka jātaisa ir maksimāls kompromiss starp skaļumu un kvalitāti. Tika noteikts budžets, izplānota iespējamā tehnika un pārbūves varēja sākties.

Sistēma

Vispirms auto tika pie jaunas magnetolas – izvēle krita uz Alpine CDE-9828RB. Modelis tika izvēlēts dēļ Alpine labā vārda mūzikas profesionāļu aprindās, kvalitātes un dizaina, kas iekļaujas pārējā salona pārbūvju konceptā. Svarīgi ir arī funkcionalitāte, kura izpilda iepriekš uzstādītās prasības. Jau pēc magnetolas uzlikšanas atšķirība mūzikas skanējumā bija ļoti jūtama.

Tālākā pārbūvju procesā auto tika aprīkots ar Cadence US-6K komponentēm, kuras magnetolai darbināt palīdz pirmais no diviem Cadence Z8000 2-kanālu pastiprinātājiem. Komponentes tika novietotas standarta vietās priekšējās durvīs un uz paneļa.

Tā kā augšas bija nodrošinātas, parūpēties vajadzēja vēl tikai par zemajām frekvencēm - basiem. Tos solījās nodrošināt Cadence Beast 12" subvūfers, kuru kustina otrs Cadence Z8000 2-kanālu pastiprinātājs un kura pastāvīga darbība tiek nodrošināta ar Power Acoustik PC1.0F kondensātoru. Prasības tika izpildītas par visiem 100 procentiem.

Abi pastiprinātāji un subs tika novietoti aizmugurējā beņķa atzveltnes vietā, izveidojot attiecīgu nostiprinātu kasti. Ņemot vērā tālākos plānus salonu pāršūt ar melnu drēbi, kaste tika pārvilkta ar melnu drēbi.

Protams, visi tehnoloģiskie brīnumi tika savienoti ar jauniem vadiem instalāciju un kastes būvniecību veicot tur pat uz vietas pie uzstādītājiem.

Rezultāts

Tā kā neesmu auto audio profesionāls, grūti ir novērtēt šo audio sistēmu, turklāt savējo it īpaši, bet cik esmu dzirdējis atsauksmes no cilvēkiem, tad patīk gan skanējums, gan noformējums.

Tagad gan viens ir skaidrs – talons grab. Tikai tagad rodas skaidrība cik ļoti ir jādomā par grabēšanas novēršanu – auto pakošanu. Līdz ar to jau ir zināms nākamais solis auto audio attīstība un šis gadījums ir spilgts piemērs, ka katrs solis auto attīstībā noved pie jaunām un jaunām atklāsmēm par to, kas jādara. Nākamais solis ir skaidrs un paliek arī cerība, ka tas nebūs pēdējais.


  Top.LV